Čoko dortík rychlá dobrota

Krásný den,

dnes pro vás mám úplně jednoduchý recept na dortík. Těsto lze ale i nalít do muffinové formy a udělat muffiny. Já jsem v rámci rychlosti použila kulatou dortovou formu.

250g polohrubé mouky
150g poctivého másla
1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr
1 celá čokoláda na vaření - nastrouhanat na jemno
2 vejce
1 zakysaná smetana - ten obyč 200g kelímek
120g cukru
navíc dávám trochu oříšků - potom odeberte tolik mouky, kolik váží strouhané oříšky

Máslo, cukry, vejce a zakysanou smetanu vyšlehejte. Poté přidejte prášek do pečiva a mouku. Do toho přidejte nastrouhanou čokoládu - Pokud je to moc husté - nevím proč u mne to bývá vždy husté, tak tam vlijte trochu mléka, aby to nebylo těsto šutr. Nebojte se, já si tak pomáhám často a výsledek je dobrý :-) Pokud se vám to zdá málo sladké, klidně to doslaďte. Čokoláda na vaření není moc sladká a i když je tam cukr, někomu se to může zdát málo.
Vložte do předem vyhřáté trouby a pečte na 160 stupňů 30-40 minut. Pomalu polehounku upečte.  Z formy dortík vyndejte až studený! No a nakonec můžete zdobit šlehačkou. Recept jsem našla na internetu, jen jsem ho upravila podle sebe.

takhle vypadala má dnešní snídaně



KateCrafts

2 comments:

  1. Hummmmmm.... delicioso...
    Macoke.

    ReplyDelete
  2. vypada to mnamozne ..jdu na to ..ale na muffi verzi..diky za nedelni tip ;-)

    ReplyDelete

Instagram