Moje malé vítězství aneb jak jsem zvládla Moravské koláče

Ahoj,

když se řekne kynuté těsto tak mi hned naskočí před očima mnoho mých nezdařených pokusů o buchty, které jsou první den vynikající a druhý den byste z nich mohli postavit barák, jak jsou tuhé.

Dnes jsem sebrala odvahu a vrhla se na kynuté Moravské koláče. Byla to výzva, manžel ráno namlel mák a já se vrhla do díla.

První kroky směřovaly k počtítači a jala jsem se vygooglit ten správný recept. Našla jsem zajímavý recept z pořadu Kluci  v akci, tak jsem se do něj pustila.

Recept najdete ZDE

No neměla jsem zakysanou smetanu, tak jsem tam dala bílý jogurt. Pak to bylo nějak moc řídké, tak jsem přidala více mouky, ale výsledek je parádní. Moje koláče jsou makové s drobenkou, protože mák má manžel nejraději. První otestoval koláče náš soused, který je znalec sladkého, jelikož jeho žena báječně peče a koláče byly schváleny :-)

Sice nejsou moc kulaté, to moje těsto nevypadalo tak parádně jako kluků, ale hlavní je, že chutnají.

Zkuste to uvidíte, že i vy překonáte případný strach z toho kynutého těsta.



KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram