Jak mě uhranuli draci

Aladine jednou za čas vypustí do světa novinky. Letos na podzim to byly nové sady razítek. A mezi nimi i dráčci. No řeknu vám, jsou fakt super! Samozřejmě, že jsem je hned musela mít ve svém syslišti. 





A tak jsem se pustila do razítkování. Narazítkovala jsem si je všechny, vymalovala a zkusila zakomponovat do přáníčka. Čas byl zatím jen na dva dráčky - letícího a chrlícího oheň. Opět jsem si vzala na pomoc svůj plotr Silhouette  a dala se do díla. Vyřezala jsem mráčky a ohnivé plamínky, sestavila přáníčka. Musím se pochválit opravdu v jednoduchosti je krása, i můj největší kritik manžel řekl, že jako je to pěkné :-) Už se těším až budu mít zas volnou chvilku, abych mohla zpracovat další z dráčků. Jinak pozaďový papír je z Davony - sada papírů Capsule pastel, dráčci jsou přilepení 3D pěnovými polštářky, plamínky jsou dozdobeny samolepícími kamínky.










KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram