Krajkářské trhy podzim 2013

Ahoj,

jak jsem slíbila, tak vám přináším malou reportáž z Krajkářských trhů. Konaly se v Praze v budově gymnázia v Jindřišské ulici. Nejprve musím napsat něco k umístění, centrum Prahy je OK, ale ty prťavé učebny gymplu byly prostě děsné. Návštěvníci se v nich mačkají, drnkají do sebe taškami a musí si pořád dávat pozor, aby něco prodejcům neshodili. Místo je to nepřehledné a musíte si dávat pozor, abyste nějakou ze tříd nevynechali, pokud máte v plánu projít všechno.

Mám takový pocit, že rok od roku ubývá prodejců materiálu. Kromě potřeba na paličkovaní, které byly zastoupeny hojně to byla bída. Pár knoflíků, stuh, hromádka korálků a komponentů a nějaká ta vlna, dva látkové obchody. Upřímně moc jsem si toho do svého sysliště nedonesla. Nějaké formičky na vánoční cukroví, pár scrapbookových papírů a jeden perníček pro Tobíka. Šité věci mne moc nezaujaly, bylo tam totálně přešperkováno. Nazvala bych tuto akci -  jarmark mini prodejců, kdo něco umí a chce to ukázat, jde prodávat na krajkářky. Rozhodně to není o nekvalitě výrobků to neee, ale je to taková no docela nuda. Dílničky tam skoro nenajdete, takže děti s sebou moc neberte, je to vyloženě akce pro dospělé.

Fotila jsem mobilem a jen tam, kde mi to prodejci dovolili, zde pár foteček.











KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram