Se Silhouette Cameo si můžete i hrát

Ahoj,

dnes nepřináším žádné podrobné návody. Dnes vám ukážu jak alespoň na chvíli zabavit dítko a ještě k tomu ho kreativně rozvíjet.

Tobík hodně rád maluje, vystřihuje a lepí. Tak jsem mu dnes vyřízla základ přání ve tvaru stromečku. Základ mám ze Silhouette obchodu, kde mám předplatné. Řezala jsem na ofsetovou čtvrtku, kterou nakupuji v papírnách ve Štětí. Nemám ráda klasické školní čtvrtky, protože mi děsně chlupatí podložku, tedy zejména, když je nová.


Přední stranu přání bylo třeba pořádně vymalovat.


Ozdoby Tobík nechtěl malovat, využil jednu z mých raznic a vyrazil si ze scrapbookového papíru hvězdičky, které pak na stromek nalepil.


A takhle vypadá přáníčko, když jsem ho dala dohromady. Bude pro Tobíkova pradědečka.


Potom chtěl Tobík vyrobit přání s pořádným auťákem pro dědu Miloše. Tak jsem našla potřebnou siluetu a auto mu vyřízla. Řezala jsem ho rovnou na velikost A5, protože jsme ho po vymalování lepili na ohnutou čtvrtku A4, tak nám tam krásně sedělo.


No aby nebyla čtvrtka nudná, tak jsem mu tam nakreslila silnici a pár blbůstek, které vymaloval. Auto nalepil a bylo hotovo.


A na zítra mu ještě zbylo dovymalovat papírové ozdoby pro druhého dědu. Našla jsem je opět v předpřipravených souborech. Zvětšila na potřebnou velikost a vyřízla na bílou čtvrtku.



Fotku hotových ozdob doplním, až je Tobík domaluje.

S dětmi můžete tvořit od rána do večera, Silhouette Cameo je prostě parádní a boří tabu, že není pro domácí použití. Využijete ho nejen v tvoření s dětmi, ale i v dalším - můžete vyřezávat z nažehlovací folie obrázky, které potom schovají nepěkné fleky. Můžete si vyříznout krásnou magnetickou tabuli. Můžete si vyříznout nádherné popisky na zavařeniny. Přáníčka již nemusíte nikde draze kupovat, všecha si uděláte. Můžete tvořit papírovou bižuterii. Můžete si vyříznout šablonu, přes kterou třeba na dort nasypete kakao a hned ho máte o třídu krásnější. 





KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram