Dream big - návod na přání

Nedávno jsem si koupila krásné razítko od kamarádky Lenky v jejím scrapbookovém obchodě  
Lena-rt - značka itty bitty - Dream big. 

Dnes jsem měla náladu na experimentování, a tak jsem razítko vytáhla a vyzkoušela. Je parádní, jak motýli tak nápis se razítkují jednoduše, člověk nemusí tlačit, je to kvalitní cling razítko.

Nyní vám ukážu a krátce popíšu co a jak jsem tvořila.

Přání s létajícím motýlem 

K tomuto přání potřebujete plotr Silhouette Cameo nebo Portrait, případně big shot a nějakou šablonu motýlka a větvičky.




Nejprve jsem si připravila základ přání. Nevím proč, ale nejraději pracuji se čtvercovými základy o rozměru 13.5x13.5, které si běžně kupuji u Davony. Takže můj výřez bude na čtverci o něco menším - 12,5x12,5cm aby byly vidět přesahy, aby byl vidět kraj papíru, který bude pod ním. Nakreslila jsem si čtverec, z knihovny obrázků jsem vybrala větvičku - design se jmenuje branches, a tu jsem umístila do čvterce. Celé jsem to vyřízla z kvalitní bílé čtvrtky.



Poté jsem si vyřízla různé motýlky, řežu toho vždy více (do sysliště na další využití), abych měla na výběr, motýlci jsou z různých sad obrázků. Pro své přání jsem si pak vybrala jednoduchého motýlka.


Tady máme vyřezaný základ.


Z této kolekce papírů jsem si vybrala papír s glitry v capuccino barvě.


Na vyřezaného motýlka jsem nanesla tři druhy razítkovacího inkoustu color box - s nimi se mi pro embosování nejlépe pracuje - s těmi v sadě CAT EYES. Mám různé barvy.

Potom jsem motýlka posypala embosovacím práškem od Aladine, se třpytkami a zatavila embosovací pistolí. Pro držení mi pomohla pinzeta, prášek mám v krabičce a tak se nemusím starat o sesypávání zpět.


Tuto sadu jsem použila. A je zde foto hotového motýla. Bohužel nejsem zdatný fotograt, ale i tak trochu vidíte, že se krásně leskne.


Tuto fotografii jsem si půjčila z Lena-art, to je ono razítko, nyní je vyprodané, ale pokud se vám bude líbit, napište Lence jistě vám ho ráda objedná. Nyní z něj použiju nápis. Na něj jsem nanesla opět color box, otiskla a poté průhledný embosovací prášek a i nápis jsem zatavila embosovací pistolí.


A zde je vidět detail, pomocí gelové tečky jsem na výřez přilepila motýlka a křídla mu nechala odstávat do prostoru, pro 3D efekt. Vyřezaný základ přání jsem nalepila na vybraný barevný papír. Doporučuju lepit to herkulesem nebo jiným lepidlem podobných vlatností, hlavně proto, aby vám neodstávaly ty výřezy u větvičky.

Je to jednoduché a přitom originální přání. Nápis vše nejlepší nebo gratulace se mi pro toto přání nelíbil a dream big nápis je prostě geniální.


Přání s distress pozatím

 Další dvě přání vznikla klasickou metodou za použití distress inkoustů. Část čtvercového podkladu základu přání jsem přikryla (použila jsem snímatelný roller stick it) a klasickým tupováním jsem nansela dvě barvy inkoustů, postříkala lehce vodou, usušila horkovzdušnou pistolí, abych mohla hned pokračovat.


Poté jsem základ přání otřela antistatickým polštářkem od Woodware (u Hurá papíru ho mají) a je super díky němu se nechytne embosovací prášek tam kde nemá. Použila jsem versa mark embosovací polštářek natiskla motýla a posypala ho klasickým bílým embosovacím práškem od Papermania, zatavila.


Poté jsem již jen natiskla nápis a připravený základ nalepila na základ přání. Musím říct, že snad jako všechno co dělám vypadá přání naživo o dost lépe než na fotce. Embosování je takové jemné a u motýlů vůbec nevadí, že jsou bílí.






Druhé přání s distress inkousty vznikl úplně stejně s tím rozdílem, že jsem motýlky posypala Distress glitter - clear rock candy a díky tomu se velmi jemně zajímavě lesknou, no není to moc vidět na fotce, ale bez blesku si to alespoň trochu můžete představit.




Tak a to je z dnešního hraní vše.

Přeju prima den
Katka


KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram