Fixologie - část druhá - srovnání fixů očima ostatních

Ahoj, nedalo mi to  a trochu jsem prozkoumala internet, zda najdu nějaká pěkná srovnání různých značek lihových fixů. A poštěstilo se, lidé jsou zvídaví a našla jsem několik zajímavých srovnávacích videí a článků. Internet je jich plný, zkusila jsem vybrat nejnázornější.

Zroj je vždy YOUTUBE.

video 1:

k tomuto videu je ZDE diskuze

video 2:


názorná ukázka rozdílu copic versus spectrum - článek soukromého blogu v angličtině ZDE

další srovnávací test soukromé blogerky - ZDE

a absolutně největší srovnání lihových fixů (mnoha druhů PDF soubor), které jsem našla na internetu je ZDE 

A výsledek: téměř všechny autorky se shodly na tom, že Spectrum Noir jsou opravdu cenově dostupné fixy, ale ony zůstanou u Copic, zejména pro tu možnost kupovat si fixy jednotlivě. Pro snažší blendování a kvalitnější špičku fixu.

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram