I'm Nuts about YOU - návod na přání

Dnes pro vás mám jednoduché přání s veverkou z nejnovější kolekce razítek Hero arts v kombinaci s pozaďovým razítkem Hero arts imitující dřevo. Opět používám distress inkousty.



Nejprve jsem si na plotru vyřízla základ přání s otvorem. To samé můžete vytvořit jednoduše na Big shotu s kovovou šablonou kruhu. Abych využila celou plochu papíru, vyřízla jsem si hned dva základy. Rozměr čtverce je 13x13cm. 


Poté jsem na tento základ nanesla Distress Ink - Tea Dye



Stejným inkoustem jsem narazítkovala motiv dřeva.


Na pracovní položku jsme nanesla opět tea dye inkoust, postříkala vodou - nemám mini mister, ale spray od Aladine, který patří k iZink inkoustům :-) udělá stejnou službu. A v tomto jsem několikrát namočila papír 12,5x12,5cm, který bude tvořit jakoby vnitřek stromu.


Jsou to asi tři vrstvy ikoustu.


Na kousek papíru jsem otiskla veverku pomocí Color box, posypala průhledným embosovacím práškem od Aladine a zatavila. Dělám to proto, že mám ráda jistotu při vybarvování lihovými fixy. Jsem totiž schopna rozpít snad kterýkoliv inkoust.


Opět za použití mého oblíbeného color box polštářku jsem natiskla nápis a také embosovala, opět průhledným embosovacím práškem od Aladine.


Veverku jsem vybarvila copic fixy.


Pak už jen stačilo přání zkompletovat, pomocí 3D pěnové pásky jsem nalepila vnitřní a vnější část k sobě a celé to nalepila na základ, který jsem si vyrobila z krémové čtvrtky. Veverku jsem nakonec nalepila pomocí 3D pěnových polštářků.



KateCrafts

1 comment:

Instagram