Návod na jarní věneček

Ahoj, venku je teda pěkně vlezlá zima, po sněhu ani památka a tak jsem se rozhodla, ža přivolám jaro. Vytvořila jsem pro vás návod na velmi jednoduchý jarní věneček, využila jsem k jeho výrobě nové krásné květiny a stuhy od pana Broučka :-)




Materiál:

- polystyrenový korpus na věneček - ten můj má 15cm průměr
- jednobarevná stuha
- špendlíky
- látkové květiny nebo jiné
- knoflíčky
- stuha s lístky
- lepící gelové tečky
- kousek stužky na vytvoření poutka na zavěšení




Postup:

1. korpus věnečku celý omotejte jednobarevnou stuhou, samozřejmě můžete využít i jakoukoliv pestrou nebo organzu, tyl, jutu nebo pruh látky, konec upevněte špendlíkem - kdo má pidi korpus jako já, ten musí dávát špendlík lehce zkoseně, kolmo totiž projde celým venečkem a konec vyleze


2. pomocí gelových teček upevněte na korpus kytičky - můžete je také připevnit špendlíky, ale já jsem chtěla, aby mi nikde nekoukaly hlavičky špendlíků, aby pak šly pěkně upevnit knoflíky, ty gelové tečky velmi pěkně drží


3. mezi kytičky můžete umístit lístkovou stužku


4. do středů květin opět pomocí gelových teček umístěte knoflíčky, další knoflíčky můžete použít na dozdobení věnečku, nakonec připevněte stužku, která bude tvořit poutko



Tento věneček je určený do interiéru, nedávejte ho na dveře ani jinam ven, nevím co gelové tečky udělají, když se namočí. Přeju vám prima den KačkaD









KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram