Přání - congratulations

Tentokrát jsem opět zabrousila do dílny Hero arts a natiskla razítko Hortenzie. Akvarelovými pastelkami jsme ho vybarvila a děsne dlouho mi leželo v šuplíku, jelikož jsem nemohla vymyslet pozadí. Až mě to napadlo



Opět jsem sáhla po distress inkoustech, květinu jsem lehce obarvila - kraje.


Další úžasná věc, puntíky od Hero arts, mé nejoblíbenější pozaďové razíteko. Natiskla jsem ho bezbarvým VersaMark a embosovala bílým Papermania práškem.



Poté jsem si vybrala tyto tři distress inkousty a nanesla na puntíkaté pozadí všechny tři barvy, lehce postříkala vodou a usušila.


Jako vždy, v reálu vypadá pozadí o dost lépe než na fotce.


Nápis jsem si natiskla na kousek průsvitného papíru opět inkoustem VersaMark a bílým embosovacím práškem jsem embosovala. Poté jsem nápis zastřihla a přilepila na hortenzii.


Na základ přání jsem přilepila úžasnou stuhu od MayArts, seženete ji u mne v eshopu.


Barevný rámeček se mi kolem hortenzie nelíbil, tak jsem použila opět průsvitný papír.


Základ přání jsem ještě podlepila větší čtvtrkou, takže to dělá schodovitý efekt na přání, no popisuju to trochu přiblble, ale určitě mne chápete.


Pomocí 3D pěnových čtverečků jsem přilepila hortenzii na základ, ten na úplný základ přání a dozdobila liquid pearls.


A je hotovo.




KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram