Přání pro golfistu 2

Toto přání je velmi jednoduché. Opět využívám šablonu Tattered Lace - His sporting embellishment od Idea-Creative

Upřímně nějak si nemohu pořádně poradit s tím golfovým bagem. Je to sportovní pomůcka a přitom je jakoby krajková. Je to takové záludné. V tomto návodu opět minimalistickém, usadíme bag na trávu. Vypadá to hezky a ještě zbyde prostor pro vaši kreativitu, do volného místa můžete napsat text, přidat jakoukoliv dekoraci dle vaší fantazie.




Materiál:
- základ pro výrobu přání
- kousek bílé čtvrtky
- barevný papír - můj je ze sady papírů Back to basic IV.
- Big Shot a šablona Tattered Lace  - His sporting embellishments
- Distress inkousty, aplikátor, mini mister rozprašovač (doporučuji i podložku Craft sheet od Tima Holze)


Postup:

1. Nejprve si připravte čtvrtku - moje je ořízlá na velikost 13x13cm, jelikož ji poté budu lepit na základ přání o velikosti 1š,5x13,5cm

Z kousku jiné čtvrtky si vystřihněte vlnku, nalepte ji při krajích k podložce třeba maskovací páskou.



2. Klasickým postupem naneste na prostor pod vlnkou Distress inkousty - já jsem si vybrala odstíny shabby shutters a forest moss.



3. Poté jemně postříkejte vzniklý trávník vodou z rozprašovače. Pro urychlení můžete papír osušit horkovzdušnou pistolí, ale není to nutné.



4. Aby měl základ jemný vintage vzhled ještě jeho kraje jemně obarvěte Distress inkoustem - po celém obvodu - můj inkoust je vintage photo.  Takto připravený základ můžete přilepit na základ přání.

 5. Z barevného papíru si vyřízněte golfový bag.


6. Jeho kraje jemně obarvěte stejným Distress inkoustem jako kraje základu.



7. Z bílé čtvrtky si vyřízněte tři golfové hole a na celou jejich plochu naneste Distress inkoust, opět pro vznik vzhledu ala patina. Tentokrát jsem použila barvu old paper.



8. A nakonec hole přilepte opět průsvitným lepidlem do bagu a bag nalepte na základ přání a máte hotovo. Hole jsem ustřihla na různou velikost, aby působily přirozeněji.

Tam nahoře v rohu zbylo ještě místo,  kam můžete doplnit třeba nějaký nápis, narazítkovat nebe (mraky ) nebo ptáky. Zde je prostor pro vaši fantazii.




prima den
Katka Dachovská

Materiál:

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram