Přání pro golfistu

Krásný den,

dnes pro vás mám návod, ve kterém jsem využila nádhernou vyřezávací kovovou šablonu Tattered Lace - His sporting embellishments. Šablonu můžete zakoupit u Idea-Creative



Tento návod je prvním z návodů, které budu právě pro Idea Creative tvořit. Již brzy je naleznete na jejich novém blogu, ale prozatím u mne.

Všechny návody, které budu tvořit zvládne opravdu každý majitel big shotu,  jsou určeny jak pro začátečníky, tak pro pokročilé a vyzkoušíme si v nich různé techniky. Veškerý použitý materiál lze zakoupit v kamenném nebo internetovém obchodu Idea Creative. 

Tyto návody můžete využít pro jakékoliv účely, v domácím tvoření, v zájmových kroužcích atd. Pouze je přísně zakázáno návody jakkoliv šířit a kopírovat pro komerční účely.

A nyní dost slov vrhneme se na tvoření. Než začnu s popisem přáníčka tak vám ukážu co si domů přinesete, když si zakoupíte některou z Tattered Lace kovových šablon.

Tyto šablony se vyuznačují detailními motivy - krajkovými motivy. Jsou 2mm silné a jsou určeny pro papír do 230g/m2. Nejsou určeny na látku a plsť. Dají se řezat v jakékoliv řezací mašince - Big Shot apod. Já jsem majitelkou Big shotu a proto budu řezat na něm.


Po zakoupení šablony je nutné  oddělit jednotlivé prvky, stačí je ohnout a je to. Na skladování doporučuji nějaké pomocníky pro skladování kovových šablon nebo alespoň pořádný pytlík, ač šablony vypadají na obrázku veliké, jsou malé a v té kapse, ve které jsou zabalené by se vám moc neudržely a mohli byste je někde nechtěně vytrousit.



Nyní se vrhneme na přání. Inspirací pro toto přání mi byl Pinterest. Lehce jsem ho upravila. Budeme pracovat pouze z golfovým míčkem. Další prvky z této šablony využijeme v jiných projektech.

Materiál:
- základ na výrobu přání (můj je čtvercový 13,5x13,5cm, ale můžete využít jakýkoliv)
- bílá čtvrtka a barevné čtvrtky - stačí různé zbytky
- big shot a kovová šablona
- lepidlo
- pravítko a černý fix

Postup:

1. Na Big Shotu si vyřízněte golfový míček. Ten kdo zná kovové šablony ví, že ty dírky tam zezadu jsou určené na to, abyste potom mohli odstranit přebytečný materiál špendlíkem nebo čímkoliv ostrým. Od té doby co Sizzix přišel s velkou magnetickou deskou do Big Shotu je řezání kovových šablon velká pohoda. Všem ji moc doporučuji.




Takto vypadá vyřízlý golfový míček v detailu. Je třeba ho jemně sejmout a odstranit ty malé kousky, které nespadly nebo nezůstaly v šabloně.


2. Dále si připravte ovál ze zeleného papíru a je jen na vás, zda vzorovaného nebo jednobarevného. Já jsem ovál vyřízla, ale potom mi přišel moc tlustý, tak jsem ho ještě nůžkami zúžila.


3. Do oválu udělejte dírku - ovál má  být GREEN tedy místo s nejjemnější trávou, na kterém se nachází jamka (HOLE) - já jsem jamku vyrobila kleštěmi Crop-a-dile, ale stačí vám i obyčejná děrovačka z kanceláře.


4. Připravte si dva obdélníky, větší z barevného papíru, menší z bílého a vlaječku z barevného papíru - je to vlastně jen trojúhelník.


5. Posledním krokem je kompletace přání. Na základ přání nalepte doprostřed trochu výše barevný obdélník na něj bílý. Poté připravený ovál. Z na něj nakreslete tyčku vlajky - jednoduše malým pravítkem a černým fixem.  Přilepte vlajku - lepit ji můžete celou plochou nebo ji můžete také jemně jakoby nařasit, udělat na ní vlnku, aby vznikla simulace mírného větru. Nezapomeňte nalepit také golfový míček - lepte nějakým z lepidel, která po nalepení zprůhlední, fajn je Herkules apod.




A máte hotovo. Kdo chce může přidat nápis Vše nejlepší nebo i jiný. Mě se tak nějak líbilo bez nápisu,  jednoduše.

Přeji prima den
Katka


Použitý materiál:


KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram