Jak se pracuje s embosovací pastou

Nějak jsem se k tomu nemohla dostat, až dnes byl čas začít si hrát s embosovací pastou. Zajímavou pastou, na kterou když nasypete embosovací prášek a zatavíte to, tak vám vznikne nádherný zajímavý reliéfní embos.

Šablony jsem si vyřízla na plotru z obyčejných kancelářských desek, měla jsem trochu obavu, aby nebyly moc tenké, ale když se správně zafixují při aplikaci pasty, tak fungují úplně stejně jako dražší šablony.

Po nanesení pasty (doporučuji nanášet speciálním nožíkem vypadá jako ten, kterým se hladí krém na dortu) a pomalém odstranění šablony  HNED vše umyjte, ta embosovací pasta je dost patlavá.

Jedno přání jsem posypala embosovacím práškem perleťovým od Papermania a druhé přání jsem posypala embosovacím práškem enamelovým od Stampendous.

Přání mají anglické texty, byly vytvořené pro challenge v USA.




Tato přání vznikla technikou iron off embossing.




KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram