Moje velká televizní premiéra

Ahoj,

tak se to stalo skutečností, opravdu jsem byla v televizi a dokonce vidět :D Tuto sobotu jste mě mohli zahlédnout v Rady ptáka loskutáka, měla jsem tam mini reportáž na téma šité textilní hračky. Musím říct, že díky tomu, že už nějaké natáčení za sebou mám, tak jsem se tolik nebála a myslím, že už působím celkem jako profík, i když nervy samozřejmě byly a jaké!

Celý team lidiček, kteří pořad natáčení je super a moc dobře se s nimi pracuje, takže nervy byly potlačeny a já mohla natočit svou televizní premiéru.

Kdo jste ji nestihl nezoufejte, naleznete ji ZDE, jen text je ještě špatný, protože se měnil obsah, natočila jsem medvěda a texty byly pro web na polštářek a oni to tam dali :D no chybička se někdy vloudí.

Ačkoliv byla reportáž opravdu rychlá tak naštěstí ukázali vše co je třeba vědět k šité hračce, z toho mám radost.

Katka

KateCrafts

1 comment:

Instagram