MY NEW BLOG

If you are english speaking visitor please go to my new blog www.katecrafts.com

Kate

Monday, May 12, 2014

Moje velká televizní premiéra

Ahoj,

tak se to stalo skutečností, opravdu jsem byla v televizi a dokonce vidět :D Tuto sobotu jste mě mohli zahlédnout v Rady ptáka loskutáka, měla jsem tam mini reportáž na téma šité textilní hračky. Musím říct, že díky tomu, že už nějaké natáčení za sebou mám, tak jsem se tolik nebála a myslím, že už působím celkem jako profík, i když nervy samozřejmě byly a jaké!

Celý team lidiček, kteří pořad natáčení je super a moc dobře se s nimi pracuje, takže nervy byly potlačeny a já mohla natočit svou televizní premiéru.

Kdo jste ji nestihl nezoufejte, naleznete ji ZDE, jen text je ještě špatný, protože se měnil obsah, natočila jsem medvěda a texty byly pro web na polštářek a oni to tam dali :D no chybička se někdy vloudí.

Ačkoliv byla reportáž opravdu rychlá tak naštěstí ukázali vše co je třeba vědět k šité hračce, z toho mám radost.

Katka

1 comment: