Malé zamyšlení

Tenhle svět je divnej.  Řady závistivých a nespokojených lidí narůstají gemeotrickou řadou a populární noviny typu Blesk, Aha a další jen přihřívají polívčičku. Zkreslují pohled na cokoliv a kazí další a další lidi, kteří bezhlavě věří každému řádku. Pak bych se asi neměla divit, že z přátel se stávají cizí lidé, že se jiní přátelí jen proto, aby na mne něco vydělali, vykradli mi nápad, přiživili se.

Tento týden jsem se nazlobila moc, rádoby kamarádka nelenila a hned po zjištění jedné informace ji jala využít pro své obohacení. Mám veliké štěstí, že jiní jsou fér a když to smrdí neplechou zbystří a snaží se odhalit pravdu a včas zasáhnou.

Štve mě to, štve mě jak jsou lidé krátkozrací, jak jim nedochází, že za každým poctivým úspěchem jsou hodiny práce, že pečení holubi sami do huby opravdu nelítají.

Tahle situace se asi jen tak nezmění, když už ve školce se děti předhánějí v tom, kdo má lepší tričko,  kdo byl nebyl u moře, kdo má nové kolo apod. Když slyším jak se jejich rodiče vyjadřují, jak pomlouvají a závidí. Samozřejmě neplatí to na všechny, vždy díky bohu je nějaká výjimka, ale klidně bych mohla říct, že to bude tak 20% normálních a 80% závistivých. Jak je možné, že první noviny, které na naší malé venkovské poště zmizí jsou bulvární plátky? Proč to lidi čtou tak pravidelně, když to navíc poletuje všechno volně po internetu. Aha to bude tím, že tihle lidé počítač nepoužívají. Že jejich gramotnost dosahuje výšky maximálně zakončení učňáku. Je to smutné a není nic lepšího pro bulvár, využít tyto méně vzdělané spoluobčany a krásně jim blbnout hlavu bohatstvím a krásnou takzvaných celebrit. 

Závistiví lidé ale nechtějí vidět tu práci, nechtějí si připustit, že penízky samy nepřistávají na účtě. Vidí jen to co je navenek, vidí domy, plnou garáž, pěkné oblečení, dovolenou ....

Nezbývá nám nic jiného než se mezi těmi zaslepenci naučit žít a zejména polykat tu ošklivou pilulku ve formě ztráty přátel, protože někteří si prostě nezaslouží být našimi přáteli. Přátelství je oboustranná věc,  znamená nejen brát, ale i dávat. 

Nejsem žádný mudrc a ani jím nechci být. Chci jen klid a normální slušné lidi kolem mě, ne bandu závistivých osob bez špetky soudnosti.

Ubylo mi několik jmen v seznamu přátel, ale věřím, že přibydou jiní, kteří nebudou vyžírky a závistivci.

KateCrafts

1 comment:

  1. hezky jsi to napsala, taky jsem nejspíš podobným způsobem ztratila pár přátel... ale lidé odcházejí a přicházejí... přeji Ti hodně opravdových přátel. Dana

    ReplyDelete

Instagram