Guest Designer - CASology challenge

Díky mému vítězství  v Casology challenge mi bylo nabídnuto být Guest designer, laicky řečeno je to človíček, který vytvoří dle zadání přání, které slouží jako inspirace pro ostatní. Je to pro mne čest. Jelikož hostuji v challenge, která je jednou z nejmodernějších, zaměřených na clean and simple cards, tedy na přání vytvořená jemně, čistě, nezdobeně, s využitím zajímavé techniky, kdy na přání je výrazná část a je nutné, aby kolem bylo také bílé místo, které splňuje podmínku slova clean. Prostě je to úplně něco jiného než se nosí v naší zemi.

Cue word neboli slovo s tématem je STRIPE tedy proužky a pro své   přání jsem se rozhodla udělat přání technikou inlaid die cutting, kdy jsem využila jednoduché vyřezávací šablony kruhu od Sizzixu a papíry z Docrafts, razítko sněhuláka je od Penny Black.

A tady je moje přání. Snad se v USA bude líbit.




KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram