Nová přáníčka

Ahoj, 

jsem děsná, nedovedu sedět s rukama jen tak, a tak jsem i o vánočních prázdninách vymalovávala, motala růžičky a tvořila. Zde je malá ukázka toho, co jsem vyrobila.

Jestli jste jako já fanoušci panenky Gorjuss, tak vřele doporučuji krásné papíry od 7 dots studio, které lze koupit u Lena-art, jsou totiž bombastické na pozadí panenek.

Další krásné a zajímavé papíry, které teď používám jsou od polské firmy Galeria-papieru. 





Stále mne nepustilo vymalovávat Copic fixy úžasná razítka od Penny Black. Na pozadí jsou papíry od Lena-art. Mimochodem razítkovat jednoduché filigrány a bíle je embosovat přes vzorovaný papír je zábava a navíc to vypadá potom opravdu parádně.

Ružičky, které vidíte jsem motala - jsou řezané na Big shotu - šablony od My favourite things, které má například Pretty-papers. Razítka od Penny Black jsem koupila u Hurá Papíru.





Konečně jsem také našla využití pro nasyslená razítka od La-blanche, vyrobila jsem jednoduchá smuteční přání.


No a potom jsem si hrála s listy řezanými na plotru, s věnečky a krásnými scrapbookovými papíry.










KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram