Fotky z kreativního veletrhu v Lipsku

Ahoj, 

minulý víkend jsem navštívila kreativní veletrh v Lipsku, primárně je to však modell hobby veletrh zaměřený na vláčky, RC modely, letadýlka, ale k němu je v jedné hale veletrh kreativní a veletrh zaměřený na deskové hry.

Ono se řekne půl haly, ale je to pěkný obřík, takže než jsem ho celý prošla dalo to pár hodin. Koukání bylo opravdu hodně. Snažila jsem se fotit, abych vám mohla ukázat, co všechno kutí v Německu. Fotila jsem mobilem a často jsem s ním musela mávat nad hlavou, dopoledne bylo opravdu hodně narváno. Odpoledne to šlo.

Všechny fotky jsem nahrála na facebook stránku pana Broučka do speciálního alba - KLIK SEM.

Jen jednu expozici jsem cíleně vynechala, a to La Blanche, z ní mám tolik fotek, že si zaslouží samostatný článek. To příště.

Veletrh to byl hlavně prodejní, takže se nakupovalo no krásně. Ale co si budeme povídat, oslabovaná koruna moc nákupům v Německu nepřidává :( mnoho věcí bylo o dost dražších než se sežene u nás.

Velmi mile mne překvapilo, kolik se tam nacházelo malých firem, které se zabývaly výrobou svých originálních produktů, žádné přeprodávání, ale krásná práce s originálními nápady. Vyrojilo se hodně razítkových firem a těch co dělají různé skládačky papírové pro děti.

Na fotkách nenajdete moc látek, to proto, že Německu jsou na šitou a pletenou a háčkovanou tvorbu speciální veletrhy.

Taky se omlouvám, že není moc fotek ze scrapbookových stánků, ale mnoho z nich prodávalo to, co je k dostání u českých prodejců, tak jsem to ani nefotila.

Pokud máte zájem navštívit podobný veletrh, neváhejte na www.brydova.cz najdete propozice veletrhu ve Frankfurtu, kam Monika Brýdová jako každý rok pořádá zájezd. A to je teprve veletrh!! 




prima den
Katka

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram