Inspirace - mixed media notesy

Ahoj,

v létě jsem v Tescu ulovila v rámci nějakého výprodeje černé linkované A5 notesy, mají parádní pevnou vazbu. No a minulý týden na ně došlo, a tak vám ukážu jak jsem je ozdobila. Všechny jsem upravila v mixed media stylu, ale opravdu velmi jednoduchém. Nechtěla jsem dělat hodně zdobené notesy z toho důvodu, aby ozdoby v tašce uživatele potom neopadaly. Proto jsem zvolila jen jemné dekorování. 


První blok je s Gorjuss, vymalovanou Copic fixy. Rámeček je I kropka (k dostání na www.lena-art.cz), papír UHK Gallery. Použila jsem Broučkovu šablomu filigrán a gesso, které jsem obarvila Chalky paint barvou od Rayher (vřele doporučuji, je to úžasná křídová barva), stejnou barvu jsem použila na rámček, ten je poté ozdobený květinami obarvenými stejnou barvou (vyřezávací šablona Cherry lynn - snad jsem nepopletla jak se to píše). 





Na druhý notes jsem použila super papíry od Prima Marketing. Na podklad jsem různě lepila obdélníky, až vytvořily zajímavou strukturu. Klícka je opět od I Kropka.  Tentokrát jsem využila Broučkovu šablonu nepravidelný chevron. Na pozadí jsem také využila gesso a spreje Lindys stamp gang (k dostání na www.lena-art.cz)







Třetí notes je ryze pánský. Papír je myslím Graphic45 (mám ho už dlouho a měla jsem odstřižený spodek s nápisem, tak se omlouvám za případnou chybu. Rámečky v rozích jsou La Blanche (www.lena-art.cz) jsou natřeny akrylovou barvou načerno. Chipboard je z Polska (neznám firmu, koupila jsem ho na veletrhu). U tohoto notesu jsem využila Broučkovu šablonu chevron, nanesla jsem pastu a poté ji posypala Stampendous embosovacím práškem s podílem enamelu.






A jeden trik nakonec, pokud chcete, aby vám opravdu nic z notesu neodpadlo, neslouplo se apod, celý ho po ukončení zdobení přetřete kvalitním GEL MEDIUM někdy se to jmenuje GEL TRASPARENT apod. Je to vlastně lepidlo, které umí udržet i velké předměty na jakémkoliv projektu,   A také se využívá právě pro zafixování vrchní části projektu. Gelem natírám i zadní stranu. Potom se opravdu nemůže stát, že by se papír odřel.
prima den
Katka

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram