Inspirace ze zahraničí

Krásný den přeji, 

dnes mám pro Vás inspiraci ze zahraničí. Přání z Broučkovy sady připravila má dlouholetá kamarádka a úžasně talentovaná umělkyně Marta Piekarczyk z Polska. Marta je členkou několika zahraničních design teamů, navrhuje scrapbookové papíry, pracuje se dřevem a dělá mnoho dalšího. Na její práci se můžete podívat ZDE.

Ačkoliv se zabývá mixed medii na profesionální úrovni, připravila několik jednodušších přání a jedno ve svém originálním stylu. Ke každému přání napsala Marta několik slov.

Přání s andílkem
Razítko andílka je pěkné a velmi dobře se vymalovávalo akvarelovými pastelkami. Rozhodla jsem se, že nebudu na přání používat žádných doplňků, pouze jsem vytvořila spreji a gessem pár cákanců. Andílek je hlavní ozdobou přání.


Kartka z aniołkiem :

Stempel aniołka jest piękny, bardzo fajnie mi się go kolorowało kredkami akwarelowymi. Zdecydowałam, że nie będę używać na kartce żadnych dodatków, dodałam tylko kilka chlapań mgiełkami oraz gesso. Aniołek jest główną ozdobą kartki.


Přání se sobem
Sobi se mi velmi líbí,  jsou legrační, a proto jsem vytvořila jednoduché přání. Mám ráda výrazné akcenty, proto přání dominuje červená barva v kontrastu s bílou. Použila jsem také skvělé razítko dárečku a mašle (ten větší ze setu) a nápis. Přání jsem prošila šicím strojem - dodalo mu to šmrnc.

Kartka z reniferem :
Bardzo mi się podobają reniferki, są śmieszne, i dla nich też zrobiłam prostą kartkę. Lubię mocne akcenty dlatego dominuje na niej czerwień oraz dla kontrastu biel . Użyłam także świetnego stempla prezent oraz kokarda ( większy rozmiar z zestawu ) oraz napisu. Przeszyłam także kartkę na maszynie do szycia - dodało to fajnego akcentu.

Prostorové přání (3D)
Mé poslední přání je již v mém stylu. Je na něm mnoho vrstev. Doplnila jsem také prošití na stroji, hodně gessa, které imituje sníh.

Kartka przestrzenna:
Ostatnia moja kartka jest już całkiem w moim stylu. Jest na niej dużo warstw. Dodałam także przeszycia na maszynie, oraz dużo gessa, które imituje śnieg.


Fotografie a polský text : Marta Piekarczyk - http://myart-photography.blogspot.com/

český text: pan Brouček

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram