Mixed media zimní domeček

Dnešní inspirace je opět vánoční. V rámci práce v design teamu pro Polskou firmu produkující chipboard I Kropka jsme měli za úkol vytvořit dekorovaný domeček, podklad je samozřejmě chipboard. 

Jelikož mne v poslední době začly bavit mixed media techniky, rozhodla jsem se vyzkoušet, jak mi to dekorování půjde na větší ploše.

Prvním krokem, který jsem udělala bylo, že jsem celý domeček namalovala nahnědo,  po zaschnutí jsem aplikovala křídovou barvu Rayher ve starorůžovém odstínu. Po zaschnutí jsem jemně smirkovým papírem vytvořila patinu. Všechny procesy jsem dělala na rozloženém domečku. 

Poté jsem Broučkovou šablonou - filigránovou - vytvořila pomocí strukturovací pasty 13 arts zajímavý reliéf. Poté jsem pomocí hnědého archival inkoustu natiskla sem a tam vločkové razítko a filigránové razítko od La Blanche. 

Domeček jsem slepila, další vrstvou bylo nalepení papírových vloček, polokamínků a pomocí pasty s perličkami jsem vytvořila zajímavou strukturu na střeše, kolem oken a sem tam na "omítce" a dokud byla pasta mokrá, posypala jsem celý domeček dekoračním pískem. 

V oknech jsou zevnitř nalepené papírové krajky.

Podstavec je z kartonu na který jsem nanesla pastu a také posypala dekoračním pískem s glitry.

Pokud máte rádi challenge, zvu vás na blog I kropky, kde se můžete zúčastnit challenge o skvělou cenu. BLOG ZDE















KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram