Návod - vánoční přání (díl 3.)

Krásné pondělí přeju, 

dnešní přání nebude čtvercové, bude kruhové. Prvním krokem je připravit si kruh s obrázkem. Tentokrát jsem využila digitální obrázek medvídka. Digitální razítka jsou dnes velmi populární. Jedná se o obrázky, které po zakoupení stáhnete do počítače, vytisknete a využijete dle potřeb. Pokud nechcete obrázky kupovat, je možnost najít na internetu mnoho free digi images nebo free printables nebo zadejte do googlu coloring book (tedy omalovánka).

Můj obrázek je od Digi stamp boutique. Vybarvila jsem ho Copic fixy a vysekla kruhovou šablonou. 

Podklad bude opět embosovaný panel pomocí vločkového razítka a bílého embosovacího prášku. Nebudeme ho nijak obarvovat, zůstane bílý. Vločky budou tvořit efekt reliéfu. Embosovaný panel poté vysekneme do tvaru kruhu.






Aby pozadí nesplývalo s obrázkovým panelem,  vysekneme si několik červených vloček, které mezi panely vložíme. 


Toto přání bude mít nápis. Využiji broučkova razítka Veselé Vánoce, které natisknu skvělým pigmentovým inkoustem Versa Fine onyx black a následně vyseknu obdélník.


TIP: Nedávno jsem si koupila tohoto pomocníka pro čištění razítek. Je od HERO ARTS. Je to plastová krabička ve které jsou na obou stranách podušky s mírnými chloupky. Jednu stranu postříkejte speciálním čistícím sprejem, druhou nechte suchou. Razítko potom stačí očistit v mokré straně a osušit na druhé. Je to skvelě rychlé. Když mám podušku se sprejem již hodně špinavou, umyju ji vlhčeným ubrouskem. (tohoto pomocníka si jistě můžete objednat u některých z českých scrap obchůdků, já ho mám z Lena-art)



Zpět k přání, takto vypadá přilepený nápis.



Druhou část přání tvoří červený kruh a v něm bílý kruh, pro psaní textu. 


Nakonec zbývá jen přání zkompletovat, jemně ohněte kousíček vrchní strany červeného kruhu, aby vznikl ohýbatelný okraj, naneste lepidlo pouze na ten malý kousek  oba panely přání slepte.



Aby bylo přání takové vánočnější, opět jsem použila oblíbené třpytky Wink of Stella clear brush - na baňky a oblečení medvídka.

Prima den
Katka

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram