Jednoduché přání s Eris

Ahoj,

dnes pro vás návod na jednoduché přání. Využijete v něm novou Broučkovu šablonu kytičkovou a krásné razítko Eris se sovou.

Mé přání bude ve výsledku kruhové o průměru 13cm, proto pracuji na čtverci, ze kterého kruh vyříznu.

Skrze šablonu naneste jakoukoliv strukturovací pastu, doporučuji použít vysocegramážní akvarelový papír. Pro urychlení procesu schnutí jednotlivé vrstvy vždy vysušte horkovzdušnou pistolí.

 Detail usušené pasty. Díky kvalitnímu papíru se mi nic nikde nevlní. Pokud byste pastu nanesli na nízkogramážní (tedy tenký) papír, celý se vám její vlhkostí zkroutí.


Druhým krokem je obarvení pozadí, můžete vybrat jakékoliv akvarelové pastelky, barvy nebo třeba jako já Izinky. Pomocí inkoustů a vody jsem vytvořila jemné pozadí. 


Detail obarveného pozadí.


V dalším kroku si upravte pomocí výsekové šablony pozadí do tvaru kruhu. Kulatá přání jsou zajímavá a neokoukaná, není třeba dělat vždy čtverec nebo obdélník. 


Aby můj obrázek nestál jen tak ve vzduchu vytvořila jsem pomocí Golden - glass bead gelu a korálků jemný "mráček", na kterém bude stát Eris.


Nakonec nezbývá nic jiného než připravený obrázek (můj je vymalovaný Prima olejovými pastely) pomocí 3D polštářků, připevnit na přání a přání zkompletovat. A je hotovo.



Prima den
Katka

KateCrafts

1 comment:

Instagram