Creativeworld 2016

Ahoj,

včera jsem se vrátila z německého veletrhu pro obchodníky - Creativeworld 2016, byla jsem na takové akci úplně poprvé a moc se mi líbila. Byl to prostě ráj. Na takovém veletrhu firmy představují novinky pro nový rok, je to vlastně obdoba amerického CHA  veletrhu.

Soubežně probíhá veletrh věnovaný vánočním dekoracím a všemu co s vánoci souvisí . Christmasworld a také naprosto super veletrh Paperworld, kde je vše co se motá kolem papírnictví, papíry, obálky, diáře, ale kupa organizérů, propisek, barev, balících papíry.....

Veletrh se koná ve Frankturtu nad Mohanem, tamní výstavište je opravdu impozantní, obrovské, dobře se v něm orientuje, ale no po dvou dnech chození mne už docela bolely nohy. A dnes už vím, že za dva dny se to fakt nedá stihnout, když jste jako já a u všech zajímavých stánků všechno zkoušíte, razítkujete, malujete, razíte ... a hlavně si povídáte.  Díky tomu, že zvládám více jazyků jsem se naštěstí domluvila všude. 

Fotit se na takovém veletrhu moc nedá, hodně firem to nedovoluje, a tak jsem to celkem vzdala, ke všemu mám katalogy, webovky nebo mi firmy pošlou pdf katalogy. Možná je to tak i lepší, protože co vám budu povídat, viděla jsem mnoho novinek a na některé z nich budeme čekat až do podzimu! 

Alespoň pár fotek jsem vložila na Broučkův Facebook do nově založeného alba

Skvělé bylo, že jsem na veletrhu potkala hodně známých tváří, které znám z virtuálního světa (někdy to je i legrace, na youtube vypadají lidi nějak menší než jsou ve skutečnosti, takže když jsem si povídala s Richardem Garay, tak jsem byla vedle něj fakt mrňavá). Je úžasné popovídat si s tak inspirativními osobami jako je Anna - Finnabair a mnoho dalšími.

Na fotky se tedy podívejte na Facebook a v průběhu totoho roku můžete očekávat od obchodníků hodně novinek, Aladine bude mít skvělé velké polštářky Izink, nová razítka, nová tetovací razítka, Docrafts nové kolekce, Prima Marketing nové vodovky, nové kolekce, Finnabair nové akrylové barvy, super malé sety medií pro začátečníky. Viděla jsem úžasná razítka Altenew, hrála jsem si na stánku u Bo Bunny  s papíry a glitrovými pastami, u Doodlebug jsem si krásně popovídala s majiteli, okoukla všechny úžasné kolekce. Nemohla jsem vynechat stánek Hero Arts, Rayher, Trimicraft, Derwentu, Faber Castel, Kuretake (tam jsem strávila dobrou hodinu a vyzkoušela opravdu všechny jejich produkty vyjma těch na plakáty) O Kuretake ještě napíšu, až mi dorazí z Japonska vzorky, které mi slibovali a také čekám na svůj set Kuretake Clean Color Brush pens - což jsou úžasné akvarelové fixy, v USA jsem ulovila set 36 kusů o mnoho levněji, v jednom bleskovém výprodeji. 

Co je super bomba je nový papír od francouzské značky Canson, je speciálně navržený pro lihové fixy. Kdo malujete Copic fixy nebo jinými markery na lihové bázi víte, že papír je opravdu důležitý. Canson v dubnu pustí do prodeje papír jménem The wall, který se bude jako jejich všechny ostatní papíry prodávat v bloku. Tento papír je prostě DOKONALÝ,  jmenuje se "zeď", protože ač malujete jak malujete, tak prostě ta fixa neprosákne. Papír je skvěle hladký, fixy mezi sebou úžasně blendují, jak jim papír pomáhá.

Říkala jsem si, ten snad nemůže být tak dokonalý, to bude Copicy, které jsou super. No a sáhla jsem po fixech, které má můj sedmiletý syn na hraní, nějaké obyč z papírnictví, sadu fixek z Ikea a víte co, když jimi hustě vedle sebe čmáráte, tak téměř nejsou vidět tahy. I takto obyčejné fixy se na tomto papíru krásně vpíjí mezi sebou. Pár papíru jsem dostala domů na vyzkoušení. Určitě o nich napíšu samostatný článek. Ještě jsem na ně nerazítkovala. 

Také jsem jako milovník vybarvování vyzkoušela různé značky lihových fixů, musím říct, že jsem zírala, některé byly opravdu skvělé. Ačkoliv nedosahovali rozsahu škály barev Copic fixů, tak byly skvělé. Budu teď čekat na objednané vzorky, abych vše vyzkoušela, přece jen je něco jiného jen tak si čmárat na veletrhu a vymalovávat pečlivě obrázek doma v klidu a zkoušet jak fixy mezi sebou blendují.

Jak bych mohla shrnout co je hitem. Hmm rozhodně jsou hitem vodové barvy, některé papíry jsou udělané tak, aby vypadaly jako vodovkama malované, viděla jsem opravdu spoustu různých vodovek. Hitem jsou mixed media, která si pomalu razí cestu. A samozřejmě vše co se blýská, glitry mám i dnes ještě ve vlasech, jak jsem je všechny možné zkoušela :D Nesmím zapomenout na folie, ten kdo nefoliuje není in. Upřímě, mne nějak Minc nenadchnul ani jiné jeho obdoby, lesklé věci prostě nemusím.

Samozřejmě kromě hraček pro scrapbooking bylo na veletrhu ještě ohromné množství dalších stánků, ale prostě se to nedá všechno detailně vidět, takže co se týkalo polymerů, pletení, háčkování, dekupáže, setů pro výrobu cokoliv apodobně, to jsem musela přeskočit. 

Snad se vám můj článek líbil a zde alespoň dvě fotky nových Gorjuss razítek, no nejsou super!! A my na ně musíme čekat do června!!!




Katka


KateCrafts

1 comment:

Instagram