Přání s fialovým kocourem - návod

Ahoj, 

dnešní návod je pro mne velmi neobvyklý, je to chrastidlo, no nevím proč lépe mi zní shaker card :-) Nejsem zrovna fanoušek tohoto druhu přání, ale někdy není špatné opustit ulitu a udělat něco, co člověk dělá méně rád.



Nejprve si připravte přední panel, skrze šablonu naneste jakýkoliv inkoust, který máte po ruce, který se hodí k vašemu obrázku. Tlakem na aplikátor můžete inkoust vystínovat, větší tlak spolu s větším množstvím inkoustu na houbičce aplikátoru vytvoří tmavý efekt.


Připravte si obrázek (umístění, abyste věděli kde chcete mít okno chrastidla) - já jsem kocoura vymalovala akvarelovými fixami od Kuretake a ručně vystřihla.


Pomocí Big shotu a nějaké vámi oblíbené výsekové šablony vytvořte okno. (Kdo nemá Big shot může okno jednoduše malým nožíkem vyříznout) Mé přání je pro děti, tak jsem ho pojala trochu neobvykle a okno jsem vysekla cíleně nakřivo.



Spousta z vás nemá vždy k ruce nějaký průhledný kousek plastu (folie) pro vytvoření okna a já vám zde ukážu alternativu, jednoduše sáhněte po průsvitném papíru (vellum, pauzák), okno z něj vytvoření je sice matné, ale vypadá také dobře. Okno v krajích přilepte.


Nyní je třeba vytvořit prostor, kde se budou flitry pohybovat, ten se jednoduše vytvoří pomocí 3D oboustranně lepící pásky, dobrým trikem je také využít pěnovku, ale když má člověk takto nakřivo vyseklé okno, je ta páska větší jistota. Pokud nechcete, aby byly flitry vždy sesypané jen dole poradím vám malý trik, nalepte pásku trochu cik cak, aby tam byl schůdek, na jeho lepidle se pak přichytí pár flitrů a nebudou tak sesypány dole. Americké blogerky ještě rády pár flitrů přilepují přímo k okýnku, což u použití vellumu není dobrý nápad, lepidla jsou vidět a hlavně vlhkost z lepidel vellum kroutí,


Do okýnka nasypte flitry a na takto připravený přední panel nalepte zadní panel, který přání uzavře.


Připravte si nápis, já jsem ho embosovala bílým práškem a poté jsem ho cíleně nakřivo vyřízla, aby korespondovala s křivým oknem chrastidla.


No a nakonec vše dejte dohromady jako vždy. 





Prima den
Katka Dachovská

KateCrafts

1 comment:

Instagram