Zlaté přání s věnečkem - návod

Ahoj, 

v dnešním návodu vám ukážu, jak málo stačí k vyrobení přání. Veškerou barvu dodá pro tento projekt jeden odstín Perfect Pearls.  Perfect Pearls je pigmentový prášek, který má mnoho využití a já vám je ukážu.

Pro výrobu tohoto přání budete potřebovat: Broučkovo razítko pozaďové motýlci, chipboard Listový věneček a textové razítko Blahopřejeme.

 


Na přípravu pozadí budete potřebovat razítko, embosovací inkoust, antistatický prášek, papír, štětec a Perfect Pearls.


Antistatický prášek je v této fázi hodně důležitý, zajistí nám, že se pigment nebude nikde jinde zachytávat než tam, kde má. Proto jím potřete celý papír. Někdo říká, že stejnou funkci umí udělat suchý vlhčený ubrousek, ale mě to tak nepřipadá, tento trik mi nikdy moc nefungoval a proto se raději přikláním k prášku. Možná se vám bude zdát, že je drahý, ale věřte, že ho máte snad na celý život, protože se ho používá opravdu malinko.


Nechte razítko ležet vzhůru nohama na stole, naneste inkoust, přiložte papír a přes něj ještě jeden papír, na ten terprve sáhněte a motiv přimáčkněte. Je to takové opačné razítkování. Tento způsob se používá u velkých razítek. Druhý papír se tam dává proto, abyste si tím papírem prvním nepohli omylem. 


Natisklý motiv samozřejmě nebude vidět, když je to embosovacím inoustem. Tento druh inkoustu je velmi lepivý a proto, když na něj štětcem nanesete Perfect Pearls tak se prášek přichytí v místech natištěného motivu. Postupně naneste prášek po celé šířce vašeho papíru. Opět pracuji na čtvercovém základu.


Po nanesení prášku ještě štětcem přejeďte párkrát tam a zpátky, abyste odstranili všechen přebytečný prášek. Pracujte na nepřilnavém povrchu, za chvilku uvidíte proč. 


Aby se prášek dotykem nesmýval, je třeba ho zafixovat a proto stačí voda. Do vzduchu stříkněte vodu a párkrát pod padající kapičky dejte papír, prostě jím zamávejte. Padající kapičky ulpí na prášku a ten se zaktivuje. Jak je to přesně chemicky to nevím, ale po tomto procesu se prášek prostě z papíru tolik nesmývá.


Perfect Pearls můžete také použít pro malování. Naneste trochu prášku na podložku, smíchejte s vodou a hned máte barvu. Tou natřete chipboard. Pro toto natírání můžete využít i prášek, který jste smetli z panelu na přání. 



Vypadá to dobře :-)


Jelikož většinou nemáme po ruce ozdoby, které by ladily se zlatou, tak si je vyrobíme. Z akvarelového papíru jsem si na Big shotu vysekla květiny a lístky.


Nechtěla jsem je natírat napřímo, chtěla jsem, aby měly stejně jemný vzhled jako pozadí. Proto jsem každý výsek omatlala v inkoustu a nanesla na něj štětečkem prášek. Je to stejný postup jako u základního panelu.


Na podložce mi zbylo dost prášku, bylo mi líto ho vyhodit, proto jsem na něj stříkla trochu vody.


Do vodou rozpuštěného prášku jsem položila kousek papíru a barva se do něj vsákla. 


 Z tohoto papíru jsem vysekla pro přání motýlky, obyčejnou malou raznicí. Motýlky jsem použila na dozdobení.


Takto vypadají nabarvené výseky.


Aby nebyly tak placaté, tak vřele doporučuji je trochu pomačkat na nějakém měkkém podkladu.


Nápis bude také zlatý, chtěla jsem ho velmi jemný, proto jsem ho embosovacím inkoustem natiskla na vellum a na něj nanesla prášek. Někdo by mohl říci, vždyť to nebude vidět, je toho moc té zlaté, ale upřímně, černý nápis by byl jak pěst na oko a zlatý embosovaný mi vůbec neladil, protože nemám embosovací prášek od stejné značky. 


No a nakonec jako vždy vše dejte dohromady, nalepte, dozdobte. Z přímého pohledu zlatý odstín moc nevyniká, první fotka je bez blesku.


Tato fotka je již s bleskem a zde vynikne zlatá nádherně.


Fotka bez blesku a z jemného naklonění. Takto jemně se třpytí Perfect Pearls na celém přání.


Prima den
Katka Dachovská


KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram