Představení

Krásný den všem,

jmenuju se Katka, je mi 29 let a mám doma tři super kluky. Dvouletého syna Tobiáška, úžasného a hlavně tolerantního manžela Honzu a pejska šarpeje Bilbu.

Na mateřské jsem se nudila a tak jsem začla šít. Velmi mne to začlo bavit a proto šiju stále.

Mám malý obchůdek s šitými hračkami pro děti www.broucek.cz a obchůdek s materiálem pro různé tvoření U pana Broučka. Pokud sháníte krásné látky, knoflíky, stužky nebo základní galanterii, kdykoliv se zastavte u mne v obchůdku a věřím, že naleznete vše potřebné.

K psaní tohoto blogu me inspiroval fakt, že při mých toulkách po internetu narážím na mnoho šikovných odkazů. Ráda bych se s vámi o tyto odkazy podělila.

Také bych vám ráda představila svou tvorbu. Tvořím když mám čas, prioritou číslo jedna je můj syn, takže když spinká nebo si hraje, já mám čas tvořit. Je to také můj pomocníček, zejména ho baví rovnat knoflíčky a motat se mi pod nohy, když balím zákaznicím balíčky. Tvořím pod jménem KačkaD.

Budu ráda, když zde naleznete inspiraci, když se pobavíte. Nebojte se vyjádřit svůj názor. Pište komentáře, diskutujte.

prima den přeje
KačkaD

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram