Přání - Best Wishes

Když jsem to razítko viděla, musela jsem ho mít - Vintage flourish od IndigoBlu. Koupila jsme ho u Papero amo. Je úžasné. Dnes jsem ho vyzkoušela.



Materiál:

- čtvercový základ přání
- čtvrtka
- razítko
- colour box polštářky
- čirý embosovací prášek
- horkovzdušná pistole
- kousek průsvitného papíru
- razítko s nápisem Best wishes (moje je z velmi staré sady razítek od Papermania)
- 3D lepící čtverečky
- herkules
- oboustranně lepící folie od ForART a z ní vyřízlý motýl (nemusíte na plotru, lze to i big shotem)
- kousek šedé čtvrtky
- embosovací prášek Stampendous (shabby blue embossing enamel)

Jako vždy pracuji se čtvercovým základem 13x13cm, na který jsem si natiskla razítko - použila jsem dvě barvy color box, abych mohla otisk embosovat průhledným práškem.





Poté jsem si nakousek průsvitného papíru natiskla opět color boxem nápis, embosovala ho a obdélník zastřihla. Na kraj štítku s nápisem jsem nanesla trochu lepidla a přilepila nápis na základ.


Poté jsem vzala připraveného motýla vyřízlého z oboustranně lepící folie, strhla jsem bílou část ochranné folie, nalepila na základ.


Odlepila jsem vrchní žlutou vrstvu z motýla a zbyl mi na papíru průhledný motýl - lepivý, na něhož jsem nasypala embosovací prášek a poté jsem jemně horkovzdušnou pistolí motýla zatavila.


Zastřihla jsem roh čtvercového základu přání, stejně tak roh základu s motýlem a šedý čtverec čtvrtky

Nakonec jsem přilepila samolepící kamínky a základ přání jsem pomocí 3D pěnových polštářků nalepila na šedou čtvrtku velikosti 13,5x13,5 cm a celé jsem to nalepila na základ přání.

Jako všechny lesklé věci se to strašně špatně fotí, ale v reálu vypadá motýl parádně, je velmi zajímavý, leskne se, přitom má hrubou strukturu. 











KateCrafts

2 comments:

  1. Katy tak to je nádhera! V té tyrkysové vypadá fakt skvěle! :)

    ReplyDelete
  2. Díky moc samozřejmě se totálně pitomě fotí, ten motýl je boží, tím zajímavým embos.práškem.

    ReplyDelete

Instagram