Přání - Happy Birthday

Miluji pozaďová razítka od Hero arts, dnes jsem vybrala jedno z mého sysliště a vyzkoušela jsem si opět práci s distress inkousty, razítkování, embosování, lepení :-)


Materiál:

- základ přání
- čtvrtka
- Distress Ink různé barvy
- mini mister rozstprašovač
- aplikátor distress inkoustů
- dvě velikosti raznice motýla
- razítko Hero arts
- VersaMark razítkovací polštářek embosovací průhledný
- bílý embosovací prášek Papermania
- woodware antistatický polštářek
- horkovzdušná pistole
- razítko Happy Birthday
- lepidlo Herkules, lepidlo v tužce
- bílé enamel tekuté tečky (enamel accents od Ranger)
- liquid pearls

Vybrala jsem si 4 odstíny distress inkoustů a nanesla je na podložku, různě cik cak, a poté na ně stříkla trochu vody.




Kousek papíru jsem v barvách obtiskla a poté osušila horkovzdušnou pistolí, abych nemusela dlouho čekat.


Z takto připraveného papíru jsem si vyrazila motýlky.


Čtvrtku jsem otřela antistatickým polštářkem, aby se mi embosovací prášek nechytal, kde nemá. Pomocí VersaMark jsem otiskla pozaďové razítko Hero arts na čtvrtku (cca 18x18cm), posypala embosovacím práškem a zatavila.



Pomocí distress inkoustů jsem vytvořila pozadí. a z takto připravného papíru jsem si vyřízla dva pruhy. Na dvě přání.


Přímo na základ přání jsem natiskla nápis Happy Birthday, embosovala bílým embosovacím práškem.


Na základ jsme přilepila připravený pruh papíru.


Pomocí lepidla v tužce jsem nalepila motýlky a jemně křídla zvedla, aby vytvořila 3D efekt.


A je hotovo. Doplnila jsem pouze tečky vytvořené z liquid pearls a enamel accents white.



Druhé přání vzniklo z druhého pruhu papíru, stejným způsobem, jen na bílém pozadí.






KateCrafts

1 comment:

Instagram