Gorjussky jen tak

Ahoj, 

Gorjuss panenky jsou super pro trénování vymalovávání Copic fixy, vždy mám pár panenek vymalovaných po ruce a jednou za čas příjde nálada na to, zpracovat je na přání.

V jednoduchosti je krása a poslední dobou jsem propadla kouzlu přáníček v různých tvarech. 


Když jsem vymalovávala tento obrázek neměla jsem tušení, jak ho napasuju na přání, nakonec jsem sáhla po oveřených papírech od 7 dots studio, šabloně pana Broučka s hvězdičkami a nápisem od 7 dots studio. Vzniklo toto jednoduché přání, které může být prostě jen tak pro někoho, aby ho povzbudilo v jeho plánech.


Spojení zelené s oranžovou funguje prostě skvěle, jako dodatek stačí trocha papírových květin a přání je na světě.


Červeno-zelená kombinace, to je vánoční klasika. A tak jsem tuto zimní Gorjussku oblékla do těchto barev a obklopila ji vločkami. Opět velmi jednoduše. Myslím si, že k takto výrazným razítkům by se nemělo dávat až tak moc zdobení okolo. Jinak by se v něm panenky ztratily.


Prima den
Katka

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram