Návod - vánoční přání díl 5.

Při tvorbě dnešního přání si budeme hrát s bílým inkoustem, využijte jakýkoliv kvalitní bílý inkoust (inkoustovací polštářek). Já budu pracovat s Hero arts. Tentokrát nebude přání čtvercové, ale kruhové.

Základ přání je červený a bílý kruh o průměru 13,5cm. Na podklad využijte vždy kvalitní papíry. 

Prvním krokem je vytvoření pozadí pomocí Broučkovy šablony pravidelné puntíky. Pomocí Broučkova aplikátoru nanášejte krouživými pohyby bílý inkoust skrz šablonu. Po první vrstvě posuňte šablonu trochu do strany a pokračujte stejně, můžete méně tlačit na aplikátor, aby byly puntíky méně výrazné, vytvoří takového ducha předchozích puntíků.


Zde je detail bokeh efektu vyrobeného pomocí jednoduché šablony.


Pro dekoraci přání jsem vybarvila digi razítko od Little Blue Button Stamps pomocí Copic fixů a gelového pera Sakura. A obrázek jsem vysekla.



 Stejně jako jsme postupovali u pozadí, tak pomocí stejné šablony, aplikátoru a tentokrát červeného inkoustového polštářku vytvoříme pozadí kolem králíka.


A je hotovo pro kompletaci, ale jen tak to slepit všechno dohromady by byla docela nuda, chce to takovou jednoduchou třešničku na dortu.


Pomocí Big shotu jsem vysekla z červené plsti vločku a tu jsem doplnila červeným pruhovaným knoflíkem pana Broučka. A nyní je opravdu hotovo.





Prima den
Katka Dachovská

KateCrafts

No comments:

Post a Comment

Instagram