Přání s Pink and Main razítky

Již druhým rokem mám tu čest být v design teamu amerického výrobce razítek Pink and Main, no je to spíš producentka, jelikož za razítky PaM stojí talentovaná Michelle.

Každý týden v pondělí publikuji na jejím blogu některou z mých prací. Razítka PaM jsou krásná. Samozřejmě jako jiná gelová razítka z USA mají spoustu nápisů, které u nás moc nevyužijete. Právě nápisy, které doprovází téměř všechna gelová razítka v USA mne fascinují, jak umí vždy skvěle vystihnout pozdrav či jinou hlášku je super.

My třeba neuděláme z narozenin ptačí narozeniny, aby to ladilo k obrázku ptáčka - birthday - birdday a podobně. Vy, kdo umíte anglicky se mnou určitě budete souhlasit :-) Možná je to také tím, že cardmaking nemá v našich končinách takovou tradici, stále se učíme, vyvíjíme a doháníme čas, který nám sebral minulý režim, a proto jsme nevymysleli nějaké pěkné narozeninové hlášky.

Tady je pár přání, které jsem publikovala, pokud byste měli zájem o jakýkoliv set razítek PaM, kdykoliv mi napište (obchod@broucek.cz). Zhruba jednou za 6 týdnů mi přichází balíček z USA a vámi požadovaná razítka do něj můžu nechat přidat. 










Prima den
Katka



KateCrafts

1 comment:

  1. pěkná práce...o anglických nápisech se bavit nebudu, ty prostě jen závidím. Dobré ale je, že dnes už hodně lidí "spíká" a dokáže anglofonní žertík přečíst i ocenit

    ReplyDelete

Instagram